“Обов'язки ЖЕКу згідно КМУ №560 від 12.07.2005р.”
Обов’язки ЖЕКу як виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій:
1) забезпечувати вчасно та відповідної якості надання послуг згідно із законодавством;
2) надавати споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень у наданні послуг у строки, встановлені законодавством;
4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
5) сплачувати споживачу компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
6) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
7) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;
відшкодовувати споживачеві збитки, заподіяні його майну та/або приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров’ю споживача внаслідок незадовільного санітарного утримання території або неналежного надання послуг;
9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;
10) своєчасно проводити підготовку будинків і технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.