Мне, например, очень жаль сад лётного училища.
Увы, с нашим "жаль" никто не считается
То будет как везде! И как всегда.
«Что такое эта ваша разруха? Старуха с клюкой? Ведьма, которая выбила все стёкла, потушила все лампы? Да её вовсе и не существует.... Если я, вместо того, чтобы оперировать каждый вечер, начну у себя в квартире петь хором, у меня настанет разруха. Если я, входя в уборную, начну, извините за выражение, мочиться мимо унитаза и то же самое будут делать Зина и Дарья Петровна, в уборной начнётся разруха.Следовательно, разруха не в клозетах, а в головах. Значит, когда эти баритоны кричат «бей разруху!» – я смеюсь. Клянусь вам, мне смешно!Это означает, что каждый из них должен лупить себя по затылку! И вот, когда он вылупит из себя всякие галлюцинации и займётся чисткой сараев – прямым своим делом,– разруха исчезнет сама собой.»
Классика - это хорошо и приятно... Почитать.
Чи має майбутнє «дорога життя» у Чернігові?Місцева влада переконує громадськість і депутатів щодо реалізації проекту побудови нової магістралі. Так звана «дорога життя», як її пафосно назвали прихильники створення новітнього задуму, має пройти від історичного Валу до вулиці Молодчого через паркову зону.Провладні ЗМІ вмовляють народ і розповідають про необхідність спорудження «дороги життя». Агітують за її будівництво і чернігівські архітектори.Хоча, тут немає одностайності. Зокрема, має іншу точку зору й досвідчений архітектор Віктор Матвійович Устінов.Він переконує: «…дорогу треба будувати на лівому березі Десни, спорудити міст через Десну у районі Бобровиці із виїздом на вул. Шевченка». Але, схоже його думки слухати не хочуть. Глуха влада, у неї свої аргументи. Та інтереси...Проект будівництва нової дороги не підтримують і більшість депутатів міської ради (хоча їх можуть і переконати). Заперечують необхідність її створення й екологи та ряд місцевих політичних організацій.З проханням висловити свою точку зору що спорудження нової магістралі в місті Чернігові ми звернулися до архітектора Казибріда Івана Івановича.- Шановний Іване Івановичу, частина чернігівських архітекторів і влада переконують громадськість, що новий проект будується згідно Генерального плану міста.- Наш історичний Чернігів відомий в Україні і світі, як безцінний містобудівельний пам’ятник, завдяки своїм древнім спорудам і особливо культовій архітектурі Валу-Дитинця та монастирських комплексів. За всю історію розвитку Чернігів мав багато проектів генеральних планів.Найкращим з усіх попередніх був післявоєнний Генеральний план, що сформував основні транспортні магістралі, дав архітектурний сучасний образ площі нашого міста, виокремив його історичну частину, відбудувавши як окремі церкви, так і центральну частину Чернігова, сквери, алеї тощо. Останній Генеральний план розробив нашому місту Київський інститут «Діпроміст» в 2007 році.Місцева влада вже друге десятиріччя постійно грубо порушує нею ж погоджені і затверджені генеральні плани. Практикує виключно вибіркову, без зносу, забудову з повним руйнуванням елементів благоустрою, тобто дитячих майданчиків, прибудинкових зелених зон існуючих житлових кварталів. Таких прикладів можна нарахувати безліч.Генплан передбачає ансамблеву забудову, що в Чернігові абсолютно ігнорується. Так, злочинно забудовано і зменшено такі заповідні території: «Ялівщина» - більше 30 %, «Кордівка» - 10 %.Нині «просувають» проект забудови по вулиці Савчука - Молодчого, з улаштуванням магістральної дороги з київської траси попід Валом, з будівництвом мосту через річку Стрижень. Таким чином, перекреслюється вся планувальна структура охоронних зон, порушуються діючі містобудівельні норми.- Але ж влада каже, що вона турбується про розвиток туризму.- Міська влада могла б отримувати кошти на розвиток Чернігова за рахунок інвестицій від міжнародного туризму і екскурсій. Але забудовуючи зелені зони міста, улюблені місця відпочинку, особливо прибережні зелені зони біля річки Десни, влада бездумно наносить непоправну шкоду в цьому напрямку. А вище зазначений проект забудови вулиць Савчука - Молодчого є черговим порушенням у містобудівництві.Управління архітектури та містобудування міської ради має неухильно керуватися Генпланом розвитку міста, добиватися його реалізації і сприяти архітектурній неповторності та індивідуальності Чернігова. Створювати належні санітарно-гігієнічні, протипожежні та комфортні умови праці та відпочинку населення, а не придумувати недолугі пропозиції так званих коригувань та доповнень до затвердженого Генерального плану міста.- Іване Івановичу, а чи не зашкодить нова магістраль Валу, чи не призведе до руйнації історичного центру Чернігова?- Цей задум влади може призвести до непрогнозованих наслідків в майбутньому. Адже поруч з унікальним архітектурним комплексом буде знаходитися магістральна дорога, по якій будуть щодня їздити автомобілі. Не забуваймо, що згідно Генплану під Валом мають бути рекреаційні зони та зони відпочинку. А нам натомість пропонують магістраль. Потрібно зупинити реалізацію таких задумів.- Дякую за розмову. Довідка.Іван Іванович Казибрід трудиться архітектором вже понад 47 років. В тому числі - головним архітектором міст Сіверськодонецька, Нового Уренгоя, Чернігова.Працював керівником групи архітекторів в Агропроекті з 1974-1980 рр. З 2004 року - провідний архітектор Національного архітектурно-історичного заповідника «Чернігів стародавній».
Він переконує: «…дорогу треба будувати на лівому березі Десни, спорудити міст через Десну у районі Бобровиці із виїздом на вул. Шевченка». Але, схоже його думки слухати не хочуть. Глуха влада, у неї свої аргументи. Та інтереси...
Тоді редакція зв’язалася з керівництвом будівельної компанії «Акваріум», що безпосередньо одержала дозвіл на будівництво. Ось стенограма розмови:- Це ваше підприємство в дощ почало працювати?- Два роки, як ми почали працювати над цим проектом. За ці два роки ми пройшли три сесії міської ради, декілька виконкомів. Пройшли повну земельну експертизу аж до Укрзему по кількох земельних ділянках. В цілому, ми підрахували, одержали близько 780 підписів в найрізноманітніших інстанціях.На сьогодні ми одержали дозвіл на знесення 20 дерев, одне з яких сухе. Ми висадили 80 чи 100 дерев, заплатили компенсацію, брали участь в останньому суботнику, де теж висаджували дерева... Як сказав Карцев у відомому творі Булгакова – ми зробили, що можна і що не можна…- Що це означає, ви «вкопуєтесь» і робите кілька магазинів? Як це буде виглядати?- На землі буде розміщуватись тільки кілька ( три - В.С.) скляних куполів розміром 6х6, щоб було світло у підземних магазинах. Робимо захист від машин і зверху засипаємо землею та висаджуємо дерева – ялівці (російською – можжевельники - С.В.), туї…- А скільки метрів території від дороги в бік непрацюючого фонтану буде задіяно і піддано рекультивації?- Всього близько 900 квадратних метрів. Від дороги (вул., Щорса) - близько 25 метрівуздовж проспекту Миру.- А з іншого боку вул. Щорса напроти «Піццерії»?- Ні. Куполи будуть біля колишньої «Дружби», і на виході з підземного переходу до непрацюючого фонтану. А на інший бік вулиці - в парк, як ви кажете, напроти «Піццерії» ми не будемо виходити. Бо там, пригадуєте, історію з підземним містом. Там іще й досі ідуть якісь суди. Там же сесія то виділяла, то відміняла… Ми будемо будувати підземний магазин, який приляже до переходу і також буде називатися «Акваріум».Додам, місто нас зобовязало зробити ремонти всіх виходів із підземного переходу. Почнемо з виходу біля аптеки, він найаварійніший.
(с) Проф. Преображенский.
Смотрите трезво на вещи. ShockedКлассика - это хорошо и приятно... Почитать.